26 november 2009

Nu är det bara ett par dagar kvar tills det är dags för första julmarknaden, hoppas såklart att få sälja en massa saker ;o) Nu på lördag den 28/12 finns jag på julmarknaden i Garphyttan, vid gamla industrimusseet
Här hemma har julen nu gjort sitt intrång och innan helgen ska vi klä granen också, vi måste tyvärr hålla oss till plastgran och då kan man lika gärna klä den till advent så vi får njuta länge av den, alltid när jag plockar ner granen för året så gråter jag, tycker det är den som så starkt säger att julen är över för denna gång....
Sen var det många som ville vara med i min utlottning och jag blir så glad för det, tack allihop! Valde att plocka ihop ytterligare ett pris med florabilder så ni blir tre som får fem blad hemskickade och vinnarna är;

http://mammatillungar.blogspot.com/

http://laurasgard.blogspot.com/

http://lantligtinrett.blogspot.com/

Grattis tjejer och maila mig era adresser på lena.segel@telia.com

Ha en fin dag min vän!
Kramis/LenaS

13 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad fina saker du ska sälja på marknaden, kommer gå jättebra:)

Tack för tävlingen o stort grattis till alla vinnarna!

Ha en bra dag,

Kram Jenny

Lauras gård sa...

Hurra, vad glad blir!!! Nu har jag något att se fram emot!

Vore det inte så långt att åka skulle jag komma förbi Garphyttan och säga hej. Julmarknader är ju alltid kul. Nu blir det nog en i Sigtuna i stället. Jag mailar adressen. Kram Stina

Livet på Berget sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! Så himla mycket fint du gjort! Bordet med alla grejor på ser mycket inbjudande ut och där hade jag helt klart fastnat om jag varit på marknaden.
Ha en bra dag!
Kram
/Sara

Designe sa...

OJ, så fint! Grattis till vinnarna! :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till dina vinnare. Och hoppas nu du säljer riktigt mycket. Dina kuddar kommer säkert försvinna i ett huj, ser så fint ut allt du har på bordet.
Önskar dig en bra adventshelg
Goa kramen
AnnaMaria

Anneli Wahlstedt sa...

Wow, så mycket fint Du gjort !

Det kommer att gå hur bra som helst på julmarknaden ! Hoppas Du får en riktigt fin helg !

Kram på Dig vännen ! // Anneli

Anki sa...

Gud så mycket fint du gjort...det kommer att gå jättebra för dig på marknaden tror jag!
Visst är det speciellt med granen, jag vill oxå ta fram den tidigt!
Å grattis till dina vinnare, dom är så fina dom korten!

Kramisen!

Cathrin sa...

Med allt fint du har så får du självklart sålt massor! Underbara kuddar.

Tack för tävlingen och grattis till vinnarna!

ha en riktigt fin helg!

Vita små hjärtan sa...

Tack snälla du!
Å vad mycket fint du hade samlat där.....mmm
Ha en fin helg du också!
Kram Agnetha

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej gulliga Lena,

men vad är det jag ser, massa fint!! Ojojoj, du kommer att sälja bra!!! Jag håller tummarna!Håller med om att det är så kort period man har granen, även om man har i plast, som jag oxå har, att det är ledsamt när man ska plocka ner det.

Ha en lyckad julmarknad och första advent!
Kramar Elin

Lilla hjärtat sa...

Hej!

Du borde få mycket sålt med tanke på hur fina saker som du har där på bordet.
Lycka till

Kram A-K

LillaFlisan sa...

Klart du kommer att sälja massor!

Du har ju så mycket fint!

Lycka till!

Kram

Flisan

OlgaA sa...

Men det var ju kanon överraskning!!! SÅ KUL!!!
Tackar så mycket!
Grattis till de andra!!!!
Trevlig advent till allihop!!!
kramar