17 juni 2009

Dåligt uppdaterat....

Efter ett samtal med vännen M tidigt igår morse om bla min dators status så var hennes D så snäll och sa att han kunde hjälpa mig att "fixa till" datorn så det var bara att åka med hårddisken till dem igår em så D får jobba ifred med den några kvällar. (En färd som min dumma bil återigen visade att han gjort sitt, så håll tummarna för att nån av bilarna jag ska titta på ikväll och i morgon kan vara nåt att ha) Men nu sitter jag med Oscars ganska gamla dator här och det funkar inte att ladda över bilder till den och efter en stund tröttnar den på allt vad internet heter och släcker ner, värst tycker den om blocket till mitt stora förtret för det är ju baske mig blocket jag behöver nu i biljakten men men får man bara bråka lite med den så löser det sig också ;o)
Tack för de snälla orden om kransarna, det är ca en månad sen vi gjorde dem så nu har de torkat och jag tycker inte dem skräpar så mycket....än...;o)
Idag är det återigen sol utanför fönstret, så himla härligt, hoppas bara inte att midsommar regnar bort, nog för att vi är härdade men förra året hade i alla fall vi mestadels sol, vi åker ut till stugan och firar midsommar med mina föräldrar, syskon och syskonbarn, för min del så tror jag det är 15:e året som vi är med där ute, så det är en tradition ;o), vad har ni andra för planer med midsommar?
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att det blir fint väder nu när ni ska till stugan.Ha en trevlig midsommar kramiz ~~~~RITA~~~~-

Anonym sa...

Härligt att hålla traditioner vid liv. Här ska vi fira midsommar med nära och kära. Så blir det klart sill och goda jordgubbar:-)
Kram

LillaFlisan sa...

Men så trist med både bilden och datorn!

Hoppas att allt ordnar sig snabbt!

Önskar dig en fin midsommar med mycket sol, sill och dans kring midsommarstången!!!

Kram

flisan

A home far away sa...

Hej vilken fin blogg du har!

Ha en fin kväll
Kram Gunilla i Singapore

Hannis sa...

Här blir det lugnt och stilla=))

Hoppas att det löser sig med bilen!!
Och datorn!
Önskar dig en go helg i stugan/
Kram Hannis

Ps.Jättefina kransar!!

Vita små hjärtan sa...

Kikar in o önskar dig en trevlig Midsommar!
kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ville bara titta in och önska dig en riktigt Glad Midsommar. Med god sill och mycket sol!
Kramar AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Ville bara önska dig en trevlig midsommar! Många kramar Therese