3 juni 2009

ett skåp till

Lite av en slump hamnade jag hos vännen V i förrgår kväll efter en annons på blocket ;o), vi bor på samma gård och hon hade en annan sak ute på blocket som jag ville ha men tyvärr så var den såld men jag fick erbjudandet att komma upp och tittat på lite annat som hon skulle sälja och bla hittade jag ett överkast (som jag visar senare i veckan) men i garderoben stod detta vackra skänkskåp och bara sa att det ville med hem till mig ;o) Försökte övertala mig själv att jag inte har plats men ni vet när tankarna börjat rulla och så kom jag på det att det får stå på balkongen och vips så kom ju en massa följd-ideer så än visar jag inte hela balkongen "måste bara" göra lite annat först ;o). Tanken är att göra ett litet utekök där men vi får se, måste åka ut och handla lite annat och se om jag hittar det jag vill ha. Tyvärr vart det sura miner från delar av familjen över ytterligare ett tungt skåp så hm kanske detta blir det sista om jag inte hittar nåt på nån loppis som har hemkörning då.... hade en köksö/rullbord där ute på balkongen innan och vet ni 25 minuter efter annonsen var upplagd på blocket var det sålt och hämtat, känns som ett rekord ;o)

Jag hoppas ni andra får en fin dag, här tittar solen fram igen men en kall vind ligger på, det är onsdag och en av loppisarna är öppen så kanske att det blir en loppistur i em......det beror på det sura objektet som kallas bil eller vad jag nu ska kalla den för, den som snart nog kommer att hamna på bilkyrkogården vill ta mig till loppisen.....
Kramis/LenaS

9 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Aha...onsdag...då tror jag att jag vet var du ska!!!! :) Vilken fin skänk! Helt i min smak. Du får rum med mycket du! Tänk att man alltid liksom hittar en plats ha ha
Kram Agnetha

Sussi sa...

ÅHH så vackert skåp, vad roligt för dig att hitta så!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket fint skåp, det skulle jag gärna kånka in här. Väl värt lite bär-besvär, för visst är dom tunga dessa gamla skåp. Din ide om utekök är toppen, det tror jag kommer och bli jättepopulärt.
Kram till dig
AnnaMaria

Millygarden sa...

Viklken tur du hade att du fik köpa den fina skänken då det du tänkt köpa redan var sålt! Det vatr alltså meningen att du skulle få den fina skänken i stället!


Kram Marina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Härifrån kommer iaf inga sura miner! Jag blir bara glad när jag ser ditt fina skåp...
Tycker att det blev kanon!
Kram
Marie

lottens vita och gröna sa...

ohhh vilket skåp, så vackra detaljer och så fin där den står!

ha en go dag! varmkram lotten

i Emmas vita hem sa...

Vilket underbart vackert skåp, tur att de sura minerna inte varar allt för länge när man gjort sig skylidig till alla dessa härliga fynd och tillfällen som ges :) Kramar Emma

Huset vid ån sa...

Hej! Tack för titten....Har precis kommit hem från marknadsafton, jag är riktigt nöjd med mina inköp! fick tag i det jag skulle, och lite till....Må så gott! Kram Therese

Mitt vita staket sa...

Hej...jättefint skåp du hittat o det passa ju alldeles utmärkt där...Kram Sussie