1 juni 2009

Tavlor

Så var sommaren här, vackra juni står idag för dörren, bara några skoldagar kvar innan ett långt sommarlov hägrar. Idag visar jag er lite tavlor som flyttat in hit den sista tiden.

Denna tavlan hittade jag i fyndtältet på loppisen för ynka 25 kr, den är 50*70 cm och jag bara föll för den, utan att egentligen kunna föklara varför...
Detta underbara dokument köpte jag av Anna som har bloggen http://annashuspalandet.blogspot.com/ och passa på att kolla in i hennes blogg 09,00 idag för då öppnar hon sin webbutik.

Och sist ut idag är kotavlan jag köpte av Anna med bloggen http://mylovelythings.blogspot.com/ och visst har Moa skrivit fint på den ;o)

Hoppas ni alla får en fin dag, själv ska jag ut och gå nu på morgonen, ringa ett par samtal och sen åker jag och äldsta dottern ut till Ikea och Blomsterlandet.

Kramis/LenaS

12 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ja tänk ibland faller man bara så där för nåt! Fast man egentligen inte riktigt varför! Tavlan är fin o rogivande!
Kram Agnetha

Lilla hjärtat sa...

Tavlan är jättefin...bra pris, den var ju rätt stor också....
Ha en härlig vecka
Kram A-K

Huset vid ån sa...

Lät som en bra start på morgonen med en promenad i det vackra vädret! Trevligt med ikea o blomsterlandet också! Ha en riktigt bra dag! Kram Therese

hemma hos lilla mej sa...

Tavlan är jättefina......bra pris.Ha en skön måndag kramiz ~~~~~~~RITA~~~~~.

Anonym sa...

Tavlan är ju jättefin rena fyndet ju.
Man kanske skulle skaffa sig en kotavla.
Ha, en fin kväll.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom var fina allihop dina tavlor. Jag har budat på Tradera på kotavlor, men hittills inte vunnit någon. Ha en bra vecka
Kram till dig
AnnaMaria

LillaFlisan sa...

Tänk så fina fynd du gjort. Grattis!

Hoppas du haft en underbar pingst!

Kram

Flisan

My Lovely Things sa...

Hej!!
åh har duhittat den tavlan..Jag bara älskar den bilden..änk at du hittade en så stor tavla..lyckos dig..

dokumentet är ur fint..och det blev ju jätte trivsamt med kotavlan..
ha det så bra.
kram anna

Huset vid ån sa...

Tack för titten...Må så gott! kram Therese

Sussi sa...

Jättefin fridfull tavla, han vakar över dig. Jag har minsann också varit på Blomsterlandet idag och med hem följde en skön groda men jag är helt såld på en silvrig kandelaber de hade, det blir nog ett besök till för jag har svårt att släppa den.. ha det gott vännen//Kram Sussi

Loppis Lycka sa...

Wow.. vilka fynd du gör. Jag älskar verkligen soppterinen i inlägget nedan. Viss är det kul med loppisar i alla dess former!
Ha en skön vecka
Kram Josefine

lottens vita och gröna sa...

hallå där!

oh vilken vacker tavla du fyndat och dokumentet har jag suktat läääänge efter, nu måste jag kika på annas shop!

ha det gott, varmkram lotten