19 juni 2009

Glad Midsommar!

Ojojoj vilken vecka, ny bil vart det efter en del om och men, bilköpet gjordes upp i ett rum på sjukhuset här i Örebro ;o) en något annorlunda plats att göra en sån sak men det var enda möjligheten då bilens förra ägarinna tyvärr hamnade där igår. Datorn är också tillbaka, tack snälla D för hjälpen! Hans M ska också få ett grattis till det nya jobbet!
Här ser det ut som om molntäcket lättat lite och jag hoppas att vi slipper alltför mycket regn idag.....
Hoppas hinna läsa min nya litteratur i helgen, boken har jag inte haft ro att läsa tidigare i veckan, jag har bläddrat igenom den men i helgen ska jag suga mer på sockerbiten för det är den, helt undebar! Sen köpte jag Vackre hjem igår, första gången och wow säger jag bara, vilken underbar tidning! Kanske det blir en loppistur i helgen, behöver få sätta lite prägel på nya bilen och plocka ur den gamla också men jag har en riktig ut-och-köra-för-att-hitta-en-loppis längtan, nu när det är ett tag sen jag gjorde det....
Ha en riktigt fin midsommar mina vänner!
Kramis/LenaS

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var ett annorlunda ställe att göra bilaffär på. vad härligt att få tillbaks sin dator.
Den boken ljust och lantligt har jag bläddrat i hur många gånger som helst.
Önskar dig en trevlig Midsommar.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Ja då ordnade det sig med både det ena o det andra då! Skönt! Ser mulet ut här i Fjugesta också, men ser ut som solen kan titta fram alla fall!!!
Trevlig midsommar kram Agnetha

me and alice sa...

En fin midsommar till dig också!
Tyvärr regnar det för fullt hos oss just nu!!! Så typiskt...*fniss*

Vakre hjem är en underbar tidning. Känns lite mer som en bok! Den boken du har där är jag också sugen på!!!
Kram Susanne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Alla sätt är bra!!..
Kul att kika in!!

~~♥ TREVLIG MIDSOMMAR♥~~
& massor av kramar
önskar
~~♥Mamma Millan♥~~
~~~¨♥♥♥¨~~~

hemma hos lilla mej sa...

Vad kul att datorn är tillbaka.Ha nu en trevlig midsommar kramiz ~~~~RITA~~~~.

Lauras gård sa...

Göra upp bilaffärer på sjukhuset, hmm, vad tycker doktorn om det tro *fniss*. Jag hoppas vi får våran bil snart som har varit på verkastaden i snart 3 månader. Annars får vi nog också se oss om efter en annan bil. Hoppas du hade en härlig midsommar! Kram Stina

Lauras gård sa...

Astrid vaknade kl 6 i morse, så blev det med den sovmorgonen... I dag tittar solen fram så jag hoppas att vi klarar oss från regn. Tänkte passa på att tvätta fönstrerna från utsidan. Skönt att vara ledig två dagar till. Ha en fin helg! Hoppas det blir lite loppisfynd om tar nya bilen på en tur! Kram Stina

Hannis sa...

Då får jag önska dig god loppislycka och lycka till med nya bilen!

Kram Hannis

A home far away sa...

Hoppas att din midsommarafton var fin!

Kram Gunilla från Singapore