2 juni 2009

Litet skåp


Detta lilla skåpet hade Icca (kom just på att jag fick en fråga för ett tag sen här inne på bloggen om hon heter Icca och näe hon heter Veronica men har sen två-tre års åldern kallats Icca) på sitt rum förut men då var det högglansigt tomterött men bort med glaset i dörren, på med vit färg, en ny knopp och gammalt hönsnät så blev det så fint så ;o). Det står just nu i köket men det får nog kanske flytta till nåt annat rum när jag funderat lite. Kannan ovanpå är ett loppisfynd för ynka 17 kronor...
Här regnar det idag så jag for till gymmet efter att ha skjutsat lilla M till skolan och nu ska jag sätta mig på balkongen och titta på regnet utanför fönstren och njuta av en kopp te och småprata lite med sonen som är hemma och har lite ont i halsen idag....
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

10 kommentarer:

Titti sa...

Hej
Vilket sött litet skåp.
Mvh Titti

hemma hos lilla mej sa...

vilket sött litet skåp.Vad fint.Ha en skön dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Lilla hjärtat sa...

Vilket fint skåp.
Låter skönt att bara sätta sig med en kopp te och titta på regnet...
Kram A-K

Anne sa...

Vilket fint litet skåp, snygga förvandling!

Många fina fynd & loppisfynd i de andra inläggen - tallrikshyllan var ju toksnygg!

Kram Anne

Lilla Trollbacken sa...

Hej!
Ja se vad fint skåpet blev med lite make over!
Du är händig du!
Själv har jag nyss vaknat på soffan där både jag och lillan somnade efter lunch, det var riktigt skönt ska jag säga!"
Kram
Gabrielle

Vita små hjärtan sa...

Du fixar o grejar så fint jämt! Kul o kolla in hos dig!
Kram Agnetha

Hannis sa...

Vad du är duktig som gymmar!
Ska springa blodomloppet i morgon och undrar varför jag inte tränar oftare...

Vad fint det lilla skåpet blev!
Det gäller att se möjligheterna, och det gjorde du=))

Kram Hannis

Kamomilla sa...

Du är jätteduktig på att förändra och fixa till. skåpet är jättefint!

Lilla huset på prärien sa...

Hej Lena! Vad fint det blev. Det är inte så att dottern ångrade sig då och ville ha tillbaka sitt skåp månne? :)

Kram Jenny

Millas hem sa...

Ett sånt litet sött skåp och kannan var ju så gullig!

Kram Camilla